м. Київ +38 (099) 230-70-36
UA    RU
UA | RU
Головна / Наші послуги / Створення приватного кабінету

Розробка приватного кабінету на сайті

Створення корпоративного порталу, приватного кабінету – це наступний етап використання компанією можливостей сучасних IT-технологій для свого розвитку.

Коли компанія в процесі своєї діяльності зіткнулася з необхідністю, наприклад, вести обробку та облік замовлень, клієнтів, мати платформу для взаємодії з клієнтами для обміну конфіденційною і комерційною інформацією про новинки, ціни, персональні знижки, умови закупівель, тощо. Для таких цілей ми пропонуємо розробити зручний сервіс "Персональний або особистий кабінет". Зручність і можливості таких сервісів важко переоцінити.

По суті, це елемент з корпоративного порталу. У персональному кабінеті після процесу аутентифікації, користувач відразу бачить, наприклад, всі корпоративні новини, персональні завдання на сьогодні, списки нових замовлень і статуси (в реальному часі) старих замовлень, неоплачені рахунки, стан документації за договорами та багато іншого. Зрозуміло, що весь функціонал перерахувати неможливо.

 
Приватний кабінет

 

Корпоративний портал обов'язково забезпечується нами системою управління контентом або CMS (Content Management System) для того, щоб адміністратори ресурсу могли визначати види допуску користувачів до різних розділів кабінету.

Час розробки корпоративного порталу: от 12 тижнів.

 

Що замовник отримує в результаті?

Стрічка новин
Цей функціонал дозволяє показувати новини компанії, персональні новини для кожного клієнта відповідно, інші повідомлення. Причому, кожен клієнт компанії бачить тільки свою інформацію.
Акции, персональные скидки (например, для дилеров)
Надається можливість показувати інформацію по акціях, персональним знижкам і іншу комерційну інформацію для кожного клієнта відповідно.
Документообіг, сховище
Враховуються і відображаються всі документи пов'язані з поточною діяльністю замовника і її підрядників, клієнтів. Також, збережені всі документи за всю історію співпраці з компанією.
Списки завдань
Відображаються списки завдань, умови поточних поставок, інше. По кожній із них можна проставляти дедлайни виконання.
 
Структура приватного кабінету

 

Списки замовлень
Цей функціонал надає всю історію співпраці: зроблені замовлення, виконані роботи, доставлені товари, тощо.
Статуси замовлень
Відображаються статуси замовлень в списку замовлень: поточний, обробляється, виконаний і т.д.
Статуси завдань
Відображаються статуси завдань в списку завдань: нова, термінова, в роботі, виконана, тощо.
Статуси документів
Відображаються статуси документів по замовленнях або роботах: відсутній, виписаний, відправлений, отриманий, проведено та інше.
Друк документів
Надається можливість видрукувати документ на принтері.
Вибірки та зведення по замовленням
Надається можливість здійснювати вибірки, підсумкові зведення по замовленням за обраний період, статусам та іншими критеріями.
Фінансові зведення, звіти
Надається можливість здійснювати вибірки, підсумкові зведення по доходах, витратам, несплатам з прив'язкою до замовлень за період, їх статусах, інше.
Облік матеріалів, склад
Цей функціонал надає можливість вести повний облік складських запасів, товарів, витрат матеріальних цінностей, матеріалів для виконання замовлення, тощо.
 
Багато різної інформації відображається в кабінеті

 

Логістика
Функціонал дозволяє відображати логістику по кожному замовленню, поточний стан: підготовлений, відправлений, отриманий замовником, виконаний, виконавець, відповідальний, тощо.
Облік робочого часу
Надається можливість вести табель обліку робочого часу персоналу, підрядників: хворий, на виїзді, присутній, відпустка, відсутній, задіяний, тощо.
Інше...
Інший функціонал кабінету, який розробляється за окремими критеріями, що цікавлять замовника.
D.Logic Agency
© 2001-2024. Усі права захищено