м. Київ +38 (044)383-20-18, (099)370-35-37
UA    RU
UA | RU
Головна / Наші послуги / Розробка інтернет магазину

Створення інтернет магазину

Якісно розроблений інтернет магазин – найкраще рішення для будь-якої компанії, яка вирішила займатися інтернет торгівлею. З іншого боку, він надає можливість компанії працювати на найдинамічнішому ринку. За останніми даними, ринок інтернет торгівлі в Україні зростає в середньому на 60 - 90% на рік. За різними оцінками, кількість Інтернет магазинів в Україні давно вже "перевалило" за позначку в 10 000. І це без урахування продавців на маркетплейсах.

Інтернет магазин не тільки інформує відвідувачів про всі товари компанії, але і підвищує довіру відвідувачів до власників такого ресурсу. Продуманий, зручний і інформативний контент інтернет магазину дозволяє потенційному покупцеві швидко приймати рішення - купувати чи ні. Адже, крім ціни треба донести клієнту компанії типи оплат, можливості доставки і повернення товару, види післяпродажного сервісного обслуговування, тощо.

 
Якість інтернет магазину

 

Як ми підходимо до створення інтернет магазину.

Розробка інтернет-магазину починається з нашого знайомства з бізнесом замовника, аналізу його діяльності для виявлення ключових особливостей і бізнес цілей, що стоять перед проектом. Важливо зрозуміти все до найдрібніших деталей в способі ведення продажів замовником, щоб правильно показати їх в створюваному проекті. Адже структура інтернет-магазину повністю підпорядкована одній меті - забезпечити швидке, ефективне обслуговування клієнтів і допомогти людині зробити свій вибір.

 
Підхід до розробки інтернет магазинів

 

Наступний крок - складання технічного завдання, згідно з яким буде проходити весь процес розробки інтернет магазину. Після його затвердження обома сторонами починається власне сам етап розробки. Спочатку готується дизайн-макет головної і внутрішніх сторінок, вітрини з товарами, самої товарної сторінки з описами і технічними характеристиками, кошики. Після внесення всіх правок в нього і прийняття замовником, починається монтаж проекту. Потім проводиться тестування інтернет-магазину на предмет наявності помилок. Після їх усунення готовий проект розгортається на веб-сервері.

Інтернет магазин обов'язково забезпечується системою управління контентом або CMS (Content Management System) для того, щоб менеджери компанії замовника могли самостійно змінювати на ньому всю текстову інформацію, ціни, контактні дані, а також фото- та відеоматеріали.

Час розробки інтернет магазину: 7 - 12 тижнів.

Що отримує замовник у результаті?

1. Основні моменти

Уникальный дизайн
Кожен створений в D.Logic інтернет магазин отримує Авторський дизайн від нашого творчого колективу відповідно до побажань замовника. Для кожного проекту ми готуємо до 2 (двох) варіантів дизайну для головної сторінки магазину, внутрішньої сторінки, вітрини з викладенням товарів, товарної сторінки, кошику і надаємо їх клієнту на вибір.
Адаптивність і кроссбраузерність
Кожен інтернет-магазин створений в D.Logic має адаптивний дизайн, тобто коректно відображається на екранах різного розміру - від маленьких на смартфонах і планшетах, до великих у ноутбуків і моніторів настільних систем. Більш того, код магазину дозволяємо йому коректно відображатися у всіх популярних браузерах настільних і мобільних систем - Chrome, Firefox, Opera, Internet Explorer, Safari, тощо.
Система управління контентом (CMS)
Сайт забезпечується зручною Системою управління контентом, щоб користувач міг легко самостійно оновлювати будь-яку інформацію: ціни, тексти, фото- і відеоматеріали.
Початкове наповнення сайту
Здійснюємо початкове наповнення інтернет магазину всією необхідною інформацією, обсяг якої узгоджується з замовником.
Розміщення проекту на веб-сервері
Після виконання всіх робіт зі створення сайту, наші фахівці розміщують всі матеріали магазину на веб-сервері та налаштовують його роботу.
Навчання роботі з адмінкой сайту
Після розміщення проекту на веб-сервері, ми проводимо навчання замовника роботі з сайтом. Процес навчання зазвичай триває 1-2 години і добре сприймається непідготовленим користувачем.
 
Наповнення інтернет магазину

 

2. Функціонал інтернет магазину

Стрічка новин
Даний функціонал дозволяє показувати новини компанії на сторінках магазину. Короткий зміст новин може показуватися на інших сторінка ресурсу.
Каталог товарів або вітрина
Групування товарів за категоріями та показ їх у відповідному порядку.
Вибірки й фільтри вибору товару
Даний функціонал дозволяє робити пошук товару або групи товарів, здійснювати вибірку або фільтрацію товарів за певним критерієм, виконувати ранжир при відображенні товарів на вітрині з того чи іншого критерію, структурувати результати вибірки. Міняти тип показу списку товарів.
Параметри і вкладки товару
Дозволяє при замовленні товару робити вибір його параметрів: колір, розмір, фасон, модель, тощо.
Ярлик на товарах
Призначення товарам ярлика: новинка, акція, хіт і т.п.
Кошик і оформлення замовлення
Дозволяє зробити онлайн замовлення товарів, визначаючи їх кількість, час і способи доставки, форму оплати.
Відгуки на товар
Дозволяє відвідувачам писати відгуки на товари. Всі відгуки проходять модерацію, перш ніж будуть опубліковані на сайті.
Особистий кабінет для покупця
Функціонал особистого кабінету клієнта в інтернет магазині. Можна переглядати список товарів поточної покупки, історію покупок, постійні знижки, редагувати контактні дані.
Пошук по магазину
Дає можливість користувачеві здійснювати пошук інформації по товарах, заголовкам і змісту сторінок.
Фотогалерея
Дозволяє на сайті показувати користувачам набір фотографій в найкращому вигляді.
Ротатор слайдів
Дозволяє візуалізувати інтерактивний слайдер зображень. Дуже зручно для подачі в графічному вигляді інформації про послуги, знижки, акції, новинки, тощо.
Карта проїзду
На основі сервісу Google Maps, на сайті буде розміщена інтерактивна карта проїзду до інтернет магазину, пунктам видачі, тощо.
Форма зворотного зв'язку
Дозволяє користувачам відправляти повідомлення або запити з приводу тієї чи іншої інформації, що цікавить їх, та пов'язаної з діяльністю інтернет-магазину.
Статистика відвідувань сайту
За бажанням замовника на сайт встановлюємо систему статистики й аналітики Google Analytics і розповідаємо про основні моменти її використання.
 
Статистика відвідувань інтернет магазину

 

3. Додатково

Іконки переходів в групи соц. мереж
Є можливість розміщувати на сайті іконки і віджети груп соціальних мереж (Facebook, Twitter, etc).
Формування Sitemap
Формування XML-карти сайту для створення умов більш повної індексації сторінок сайту пошуковими системами Google, Yandex, тощо.
Зрозумілий URL (ЛЗУ)
Кожен, створений нами, інтернет магазин має короткі та зрозумілі внутрішні посилання. Це дозволяє людям і пошуковим машинам розпізнавати вміст сторінок по URL.
Захист адмінки інтернет магазину
Доступ до адмінки інтернет-магазину не має прямих посилань зі сторінок ресурсу. Це не дозволяє аналізатора коду автоматично виявляти її URL. Також, використовуються й інші прийоми, що перешкоджають визначенню типу CMS сайту. Більш того, сама система аутентифікації захищена від систем швидкісного підбору паролів.
Захист і безпека
Всі наші сайти використовують захист бази даних від ін'єкцій, захист від віддаленого запуску, захист від сторонньогу запуску скриптів та інші види захисту
Кроспостинг
Є можливість публікувати записи з новинної стрічки сайту в акаунтах Facebook, Twitter, тощо.
Оптимізація інтернет-магазину
Внесення на сайт мета-інформації, підбір ключових слів для сайту, оптимізація за ключовими словами.
 
Адаптивний дизайн створеного інтернет магазину

 

D.Logic Agency
© 2001-2020. Усі права захищено