м. Київ +38 (044)383-20-18, (099)370-35-37
UA    RU
UA | RU
Головна / Наші послуги / Розробка брендбуку фірми

Створення брендбуку

Розробка брендбуку, як систематизація фірмового стилю.

Брендбук (brandbook) – це, по суті, найповніша інструкція, що містить в собі докладний опис всіх елементів фірмового стилю, особливості їх використання у всіх сферах діяльності організації. Даний документ є фундаментом для забезпечення впізнаваності компанії. Він допомагає уникнути проблем пов'язаних зі спотворенням фірмового стилю при трансляції його за допомогою різних інформаційних носіїв. Досить часто брендбук називають посібником з управління брендом. І призначений він для внутрішньокорпоративного використання.

Обсяг брендбука може варіюватися в найширших межах - від 20-30 сторінок до 100 і більше. Важливо, щоб документ повністю розкривав всі основні показники фірмового стилю. Як правило, також в ньому прописуються: головні цінності компанії, її місія і філософія, позиціонування, стратегія розвитку, принципи просування. Для великих компаній в ньому може міститися докладний опис корпоративного стилю. Як, наприклад, дизайн і оформлення інтер'єру офісу, офісної будівлі, зовнішній вигляд співробітників

 
Створення брендбуку

Зміст і структура брендбука

Традиційними розділами керівництва по фірмовому стилю є:

  • інформаційна частина про мету компанії, її місії та цінності;
  • детальний опис логотипу та всіх аспектів його використання (logobuk);
  • докладний опис графічних елементів фірмового стилю, шрифтових гарнітур, фірмової кольорової палітри;
  • докладні настанови щодо застосування усіх елементів фірмового стилю на різних візуальних і інформаційних носіях, площинах. Приклади рекламних макетів різних форматів;
  • Розділ присвячений описом ділової продукції: візитки, фірмові теки, фірмові конверти, пакети, брелоки, ручки, елементи верхнього одягу своїх співробітників;
  • може бути присутнім розділ, який присвячений юридичним питанням, і в якому розкривається інформація про всі авторські та суміжні права.
 
Структура та зміст
Разробока брендбуку

Создаем брендбук. Что важно знать.

При создании брендбука надо помнить несколько моментов, а именно:

  • Не всегда чем больше страниц, тем лучше. Излишняя детализация может запутать кого угодно. Поэтому, тут важен баланс между детализацией и легкостью ее восприятия.
  • Все понимают, что стандартных фирменных стилей не бывает. Поэтому, при создании такого документа не может быть никаких стандартных решений.
  • Брендбук – не панацея. Это всего лишь документ призванный служить слаженной работе разных групп специалистов: маркетологам, рекламщикам, дизайнерам, менеджерам и др.
  • Каждый сотрудник, в процессе своей работы, должен умело и правильно следовать основным стандартам фирменного стиля компании, чтобы организация с точки зрения внешнего наблюдателя выглядела как единое целое. А вот как правильно следовать им, для этого и предназначен брендбук.

 

(099)370-35-37
Звоните. Ответим на все ваши вопросы.

 

В настоящее время, цена разработки брендбука не слишком высокая. Поэтому, заказать такую услугу может позволить себе любая организация. Появление брендбука у компании будет способствовать повышению ее узнаваемости среди целевой аудитории и росту популяризации. Каждый работник компании будет четко понимать, какая корпоративная идеология и куда направлен вектор развития фирмы в целом.

 
Різномаїття варіантів брендбуку
D.Logic Agency
© 2001-2020. Усі права захищено