м. Київ +38 (044)383-20-18, (099)370-35-37
UA    RU
UA | RU
Головна / Наші послуги / Реклама в інтернеті

Налаштування та проведення контекстної реклами у Google

Контекстна реклама. Google Реклама

Не секрет, що більшість користувачів комп'ютерів і смартфонів використовують Інтернет для пошуку і вибору потрібного для себе товару. Погодьтеся, це швидко, зручно і комфортно, ніж бігати по магазинах. Це економить час, нерви і гроші. Ось чому, все більше і більше користувачів віддають перевагу онлайн шопінгу.

Тому, якщо вам потрібно дуже швидко донести інформацію про себе, свої товари чи послуги до своєї потенційної аудиторії, контекстна реклама в системі Google Ads - це саме той інструмент, на який потрібно звернути увагу.

 
Контекстна реклама

 

Суть контекстної реклами

Завдяки налаштуванням, якими ви керуєте, можна донести своє рекламне повідомлення до цільової аудиторії. Наприклад, ви власник кафетерію в Києві і хочете, щоб рекламу про вас бачили тільки користувачі з Києва. Немає нічого особливо складного. Налаштовуєте відповідним чином систему таргетування і ... вуаля. Ваші рекламні оголошення бачать усі, хто знаходиться в цей момент в Києві.

Це з одного боку. З іншого боку, система Google Реклама враховує інтереси і переваги кожного користувача. Таку інформацію пошуковик отримує на основі зібраних аналітичних даних по кожному користувачеві, грунтуючись на відвіданих ним сайтах, переглянутих відео тощо. І потім показує людині саме ті оголошення, які є, на думку системи, найбільш релевантними й природньо можуть його зацікавити.

 
Значення PPC стратегии

 

Таким чином, головною особливістю контекстної реклами є те, що вона показується тільки цільовим користувачам. Саме в цьому її величезна популярність серед рекламодавців. З таким підходом, рекламний бюджет будь-якої компанії буде витрачатися досить ефективно.

Як ми працюємо з контекстною рекламою

Завдання рекламної кампанії
Спільно із замовником визначаємо цілі і завдання рекламної кампанії
Планування бюджету
Формуємо список ключових слів і фраз для оцінки й планування бюджету рекламної компанії.
Підготовка рекламної кампанії
Підбір і узгодження варіантів рекламних оголошень, їх прив'язка до груп ключових слів. Узгодження налаштувань для показу оголошень.
Запуск рекламної кампанії
Здійснюємо запуск і моніторинг рекламної компанії.
Звіти
Надаємо звіти про результати контекстної реклами та рекомендації щодо її подальшого поліпшення.
 
Планування контекстної реклами

 

D.Logic Agency
© 2001-2020. Усі права захищено