Створення корпоративного стилю компанії
Створення корпоративного стилю – дуже важливий крок для будь-якої компанії на її шляху до успіху.
Будь-який засновник бізнесу або голова компанії розуміє, що коли прагнеш зайняти лідируючі позиції у своєму секторі ринку, ти неминуче стикаєшся з жорстокою конкуренцією. І щоб встояти в боротьбі з конкурентами, крім інших дій, потрібно розробити й запровадити корпоративний стиль. Корпоративний стиль підкреслює серйозність і ґрунтовність компанії. А значить, підвищує рівень довіри до бренду, до компанії в цілому. Збільшує лояльність клієнтів. Що, своєю чергою, призводить не стільки до стабільних продажів, як до їх збільшення.
Корпоративний, фірмовий стиль, в ідеалі, повинен бути всюди. Все в компанії має просто дихати корпоративним стилем. В ідеалі, він повинен буквально пронизувати як працівників компанії, так і споживачів її товарів і послуг.
Численні дослідження причин та психології споживання виявили таку закономірність - сучасний попит на товари і послуги ґрунтується не на первинних потребах людини, і це факт, а на соціальних і на саме ідентифікаційних. Саме тому, гранично дешевий товар, завдяки бренду може збільшити свою вартість до значних сум.
З чого ж складається бренд, лейбл? А складається він, як ми вже знаємо, головним чином із візуальної та інформаційної складових. Корпоративний стиль - це ніби код, обозначающий певні властивості, певну цінність, певний імідж і навіть статус.
Функції фірмового стилю
іміджева
Ця функція допомагає створити у свідомості цільової аудиторії відповідний позитивний імідж компанії, її бренду.
ідентифікаційну
Споживач продукції чи послуг компанії моментально впізнає бренд, якщо побачив хоч один елемент корпоративного або фірмового стилю цього бренду. Іншими словами, якщо людина запам'ятала бренд, він його впізнає навіть по одному елементу на будь-якому носії або продукті.
рекламна
Фірмовий стиль, потрапляючи поле зору людини, нагадує про існування даного бренду, як би рекламуючи його, викликаючи при цьому позитивні (або негативні) спогади.
дифференційна
Завдяки фірмовому стилю ми відрізняємо один бренд від схожого на нього бренду. Ця функція дозволяє бренду виділитися з безлічі інших.
(099)230-70-36
Телефонуйте. Відповімо на всі ваші запитання.
Елементи та носії корпоративного стилю
1. Основні елементи:
- логотип
- слоган
- палітра фірмових кольорів
- набір фірмових шрифтів
- дизайн рекламного блоку
2. Ділова документація:
- фірмовий бланк
- візитна картка
- конверти (різних форматів)
- папка ділова
- блокнот
3. Інформаційна та рекламна продукція:
- флаєр
- листівка
- буклет
- проспект
- брошура
- каталог
- плакат
- тощо
4. Сувеніри та упаковка
5. Виставкова продукція
6. А також:
- корпоративний сайт
- фірмовий одяг
- фірмовий автотранспорт
- оформлення офісної будівлі
Чому так важливо розробити ефективний фірмовий стиль.
Це важливо тому, що фірмовий (корпоративний) стиль:
- підвищує впізнаваність бренду і компанії в цілому
- покращує імідж
- підвищує довіру до продукції, що випускається, послугам
- замовити створення корпоративного стилю - сформувати дух і простір , в якому буде знаходитися споживач, партнери
- формує почуття довіри партнерів по бізнесу
- формує єдину філософію життя компанії в усіх її аспектах.