Розробка брендбуку, як систематизація фірмового стилю.
Брендбук (brandbook) – це, по суті, найповніша інструкція, що містить в собі докладний опис всіх елементів фірмового стилю, особливості їх використання у всіх сферах діяльності організації. Даний документ є фундаментом для забезпечення впізнаваності компанії. Він допомагає уникнути проблем пов'язаних зі спотворенням фірмового стилю при трансляції його за допомогою різних інформаційних носіїв. Досить часто брендбук називають посібником з управління брендом. І призначений він для внутрішньокорпоративного використання.
Обсяг брендбука може варіюватися в найширших межах - від 20-30 сторінок до 100 і більше. Важливо, щоб документ повністю розкривав всі основні показники фірмового стилю. Як правило, також в ньому прописуються: головні цінності компанії, її місія і філософія, позиціонування, стратегія розвитку, принципи просування. Для великих компаній в ньому може міститися докладний опис корпоративного стилю. Як, наприклад, дизайн і оформлення інтер'єру офісу, офісної будівлі, зовнішній вигляд співробітників
Зміст і структура брендбука
Традиційними розділами керівництва по фірмовому стилю є:
- інформаційна частина про мету компанії, її місії та цінності;
- детальний опис логотипу та всіх аспектів його використання (logobuk);
- докладний опис графічних елементів фірмового стилю, шрифтових гарнітур, фірмової кольорової палітри;
- докладні настанови щодо застосування усіх елементів фірмового стилю на різних візуальних і інформаційних носіях, площинах. Приклади рекламних макетів різних форматів;
- Розділ присвячений описом ділової продукції: візитки, фірмові теки, фірмові конверти, пакети, брелоки, ручки, елементи верхнього одягу своїх співробітників;
- може бути присутнім розділ, який присвячений юридичним питанням, і в якому розкривається інформація про всі авторські та суміжні права.
Создаем брендбук. Что важно знать.
При создании брендбука надо помнить несколько моментов, а именно:
- Не всегда чем больше страниц, тем лучше. Излишняя детализация может запутать кого угодно. Поэтому, тут важен баланс между детализацией и легкостью ее восприятия.
- Все понимают, что стандартных фирменных стилей не бывает. Поэтому, при создании такого документа не может быть никаких стандартных решений.
- Брендбук – не панацея. Это всего лишь документ призванный служить слаженной работе разных групп специалистов: маркетологам, рекламщикам, дизайнерам, менеджерам и др.
- Каждый сотрудник, в процессе своей работы, должен умело и правильно следовать основным стандартам фирменного стиля компании, чтобы организация с точки зрения внешнего наблюдателя выглядела как единое целое. А вот как правильно следовать им, для этого и предназначен брендбук.
(099)230-70-36
Звоните. Ответим на все ваши вопросы.
В настоящее время, цена разработки брендбука не слишком высокая. Поэтому, заказать такую услугу может позволить себе любая организация. Появление брендбука у компании будет способствовать повышению ее узнаваемости среди целевой аудитории и росту популяризации. Каждый работник компании будет четко понимать, какая корпоративная идеология и куда направлен вектор развития фирмы в целом.