Пропонуємо вашій увазі весь спектр робіт по пошуковому просуванню сайтів і виведення їх в топ пошукової видачі. Якщо ваш сайт не знаходиться в топі або знаходиться далеко внизу, це свідчить про наявність ряду проблем. Їх потрібно просто знайти й усунути. Тут дуже важливо розуміти, що в інтернеті десятки тисяч веб ресурсів тієї ж тематики, що і ваш сайт. Багато з них просуваються досвідченими фахівцями оптимізаторами. Якщо ви не фахівець в SEO просуванні, вам їх не наздогнати. Ось чому краще звернутися до нас - фахівців в цій справі. Повірте, будь-який сайт можна вивести в ТОП, важливо робити правильні кроки.
Швидкий результат - це не про SEO розкрутку сайту. Перші істотні результати з'являться тільки через 3-6 місяців. Всі роботи проводяться скрупульозно, виважено і за чітким планом. Коли ваш сайт вийде в топ пошукової видачі, всі інвестиції в просування окупляться сповна, оскільки ваш веб ресурс отримає просто величезний трафік. І цей трафік буде цільовим.
Що включає в себе пошукове просування.
Комплексне пошукове просування сайту в D.Logic включає в себе ряд робіт:
- комплексний аудит сайту
- аудит конкурентів
- аналіз юзабіліті
- складання семантичного ядра
- внутрішня оптимізація сайту
- зовнішня оптимізація сайту
Роботи по кожному з цих пунктів - складна багатогранна робота. Частина її взагалі не має шаблонних рішень. Кожен проект вимагає індивідуального підходу. Тому, неважливо розкручуєте ви сайт для малого бізнесу або інтернет-магазин, вам потрібні досвідчені фахівці, які добре розуміють, що і коли треба робити.
Етапи пошукового просування в D.Logic.
Комплексний аудит сайту
Проводиться повний, детальний аналіз ресурсу на предмет відповідності вимогам пошукових систем. Виявлення проблем і помилок, які призводять до зниження рейтингу веб-ресурсу в пошуковій видачі пошукової системи. Комплексний аудит містить в собі технічний аудит, контентний аналіз, аудит юзабіліті, аудит маси зовнішніх посилань та аналіз конкурентів.
Аудит конкурентів
Ця процедура дає порівняльний аналіз вашого ресурсу з сайтами лідерами, що знаходяться в топі пошукових запитів. Підсумком даної роботи буде список слабких і сильних сторін конкурентного сайту, аналіз структури, маса зовнішніх посилань та її динаміка, структура контенту й попередні висновки.
Аналіз юзабіліті сайту
Цей аналіз в принципі є складовою частиною комплексного аудиту. Призначений для розуміння того, наскільки зручно користувачеві знаходиться на сайті. Сюди входить оцінка текстового наповнення, навігації, логіки функціоналу, дизайну ресурсу та інші критерії. Чим зручніше сайт, тим краще для просування.
Складання семантики або підбір запитів
На цьому етапі виконується складання списку груп ключових слів, їх словосполучень і морфологічних форм для найбільш повної характеристики виду діяльності, товару або послуги, який пропонує сайт.
Внутрішня оптимізація сайту
Проводиться оптимізація контенту сторінок сайту, тегів, мета-тегів, внутрішньої перелінковки, видалення дублів сторінок. Все це готує сайт для зовнішньої оптимізації та допомагає саме по собі просуванню його в пошукових системах.
Зовнішня оптимізація веб ресурсу
Робота над збільшенням якісної частини у масі зовнішніх посилань. Іншими словами - нарощування якісних та довготривалих посилань на свій сайт з інших ресурсів. Чим якіснішим буде посилання на сайт, тим краще для його просування.
Переваги пошукового просування.
Зростання кількості потенційних клієнтів
Коли сайт знаходиться не в ТОП - це значить, що він програє зараз в гонці за привабливість у пошукової машини з іншими сайтами такої ж тематики. З огляду на те, що сайти, які знаходяться в ТОП пошукової видачі генерують на себе левову частку трафіку і потенційних клієнтів, то це означає, що ви втрачаєте їх. Клієнти про вас просто не знають.
Збільшення продажів, прибутку
Сайт для вас - це інструмент продажів і повинен бути завжди у полі зору ваших потенційних клієнтів - тобто, бути в ТОП пошукової машини.
Кардинальне збільшення цільового трафіку
Переваги важко переоцінить. Якщо правильно скласти список запитів для пошукового просування (семантичне ядро) і послідовно виконати весь комплекс робіт по внутрішній і зовнішній оптимізації, результатом буде не тільки потрапляння в ТОП. Буде також зростання цільового трафіку і зростання продажів. Причому кардинальний.