Комплексний аудит сайтів – комплекс заходів з виявлення всіх помилок, які заважають веб ресурсу просунутися на топові позиції в результатах пошуку. Комплексний аудит містить (в собі) технічний аудит сайту, пошуковий аудит, контентний аналіз, аудит юзабіліті. Аналізується структура сайту, метатеги, відповіді сервера, дублікати сторінок, наявність карт сайту та зображень, наявність файлу robots.txt і багато чого ще.
Аудит сайту дозволяє виявити та усунути всі перешкоди для подальшого просування інтернет ресурсу. Більш того, допоможе розробити подальший план дій для збільшення відвідуваності сайту, його запам'ятовуваності, ефективності та конверсії. Провівши аудит свого сайту, ви зможете використовувати його потенціал в найбільш повному обсязі. Що, природно, відіб'ється на зростанні його впізнаваності та прибутковості.
Деякі складові комплексного аудиту сайту
Технічний аудит
Технічний аудит - це аналіз програмної частини сайту. На цьому етапі перевіряється:
- адаптивність під екрани різних мобільних пристроїв
- кроссбраузерность. Тобто, здатність коректно відображатися на різних популярних браузерах
- валідність html-коду
- наявність битих посилань
- коректність роботи навігації
- коректність роботи кнопок соціальних мереж
Пошуковий аудит
Аналіз того, чи оптимізовано сайт під вимоги пошукових систем. Сюди входять такі роботи:
- перевірка наявності файлів robots.txt і sitemap.xml, і правильність їх налаштування
- аналіз структури url-адрес сторінок сайту. Тобто, чи "людино-зрозумілі" вони
- аналіз зовнішньої посилальної маси
- структура вихідних посилань
- наявність дублікатів сторінок сайту
- рекомендації щодо мікророзмітки
Аналіз юзабіліті сайту
Інтелект пошукових машин постійно поліпшується. І вони, як і люди, починають придивлятися до поведінки користувачів на сторінках сайту. Враховують їх час перебування, кількість переглянутих за сеанс сторінок. Тому сучасний сайт повинен:
- мати доброзичливий дизайн
- мати зрозумілий та логічний інтерфейс
- бути адаптивним і кросбраузерним
- бути не переобтяженим повторами
- бути легким в завантаженні (користувач не повинен чекати, коли завантажиться сторінка)
- мати шрифти, що читатися легко
- в формах замовлення мати мінімально необхідну кількість полів
- тощо..
Контентний аналіз
Сторінки сайту перевіряються на відповідність таким, наприклад, умовам:
- title, description, h1 і h2 повинні відповідати або бути релевантними до змісту сторінок
- оптимізація сторінок під потрібні ключові запити
- чи розбавлений контент сторінки таблицями, фото- і відеоматеріалами
- унікальність, експертність і актуальність змісту сторінки
- придатність контенту сторінок для читання людиною
Аналіз лендінг сторінок (якщо такі є)
Тут передбачається підбір рекомендацій по створенню і зміни у сторінок заголовків title, опису description, заголовків h1 і h2, змісту й розташуванню контенту.
Як замовити аудиту сайту в студії D.Logic
За номером телефону, який наведено нижче, ви можете замовити послугу аудиту сайту або отримати відповіді на всі ваші запитання. З нашого боку клієнти гарантовано отримують індивідуальний підхід, якісне виконання замовлення, справедливу ціну. Кінцева вартість робіт залежить тільки від складності та терміновості замовлення.
(099)230-70-36
Телефонуйте. Відповімо на всі ваші запитання.