Не секрет, що більшість користувачів комп'ютерів і смартфонів використовують Інтернет для пошуку і вибору потрібного для себе товару. Погодьтеся, це швидко, зручно і комфортно, ніж бігати по магазинах. Це економить час, нерви і гроші. Ось чому, все більше і більше користувачів віддають перевагу онлайн шопінгу.
Тому, якщо вам потрібно дуже швидко донести інформацію про себе, свої товари чи послуги до своєї потенційної аудиторії, контекстна реклама в системі Google Ads - це саме той інструмент, на який потрібно звернути увагу.
Завдяки налаштуванням, якими ви керуєте, можна донести своє рекламне повідомлення до цільової аудиторії. Наприклад, ви власник кафетерію в Києві і хочете, щоб рекламу про вас бачили тільки користувачі з Києва. Немає нічого особливо складного. Налаштовуєте відповідним чином систему таргетування і ... вуаля. Ваші рекламні оголошення бачать усі, хто знаходиться в цей момент в Києві.
Це з одного боку. З іншого боку, система Google Реклама враховує інтереси і переваги кожного користувача. Таку інформацію пошуковик отримує на основі зібраних аналітичних даних по кожному користувачеві, грунтуючись на відвіданих ним сайтах, переглянутих відео тощо. І потім показує людині саме ті оголошення, які є, на думку системи, найбільш релевантними й природньо можуть його зацікавити.
Таким чином, головною особливістю контекстної реклами є те, що вона показується тільки цільовим користувачам. Саме в цьому її величезна популярність серед рекламодавців. З таким підходом, рекламний бюджет будь-якої компанії буде витрачатися досить ефективно.