Якість зовнішніх посилань безпосередньо впливає на пошукове просування веб ресурсу. І його як фактор враховують Google і Yandex. На відміну від внутрішньої оптимізації, коли працюють тільки над вмістом сайту, зовнішня оптимізація відповідає за роботу над лінками.
Зовнішні посилання бувають:
Всі пункти цього списку взаємопов'язані і не виключають один одного. Кожне посилання має кілька характеристик. Як, наприклад, покупне анкорне посилання може бути тимчасовою і спамною. А інше посилання, теж покупне та анкорне може бути постійною і трастовою. Як бачимо, варіацій може бути досить багато.
Головне, щоб в процесі зовнішньої оптимізації не з'явились такі посилання на ваш сайт, як закриті від індексації, спамні і, бажано, тимчасові.
У процесі збільшення посилальної маси на ваш сайт ми будемо застосовувати тільки білі способи формування посилань. Всі посилання будуть тільки активні, відкриті і трастові. Розміщуватися будуть тільки на довірених і авторитетних для пошукових систем веб ресурсах. Всі посилання та ресурси будуть відповідати тематиці вашого сайту.