(044) 383-20-18
close
 

Створення особистого кабінету для сайту "під ключ"

 
 
 
Головна  /  Розробка сайту  /  Створення особистого кабінету
ua  |  ru

У яких випадках має сенс створювати особистий кабінет.

Якщо компанія в процесі своєї діяльності зіткнулася з необхідністю вести обробку та облік замовлень, клієнтів, мати платформу для взаємодії з клієнтами, наприклад, обмін конфіденційною і комерційної інформацією про новинки, ціни, персональні знижкам, умови закупівель тощо. Для таких цілей ми пропонуємо розробити зручний сервіс "Персональний або особистий кабінет". Зручність та можливості таких сервісів важко переоцінити.

По суті, це елемент з корпоративного порталу. У персональному кабінеті після процесу аутентифікації, користувач відразу бачить, наприклад, всі корпоративні новини, персональні завдання на сьогодні, списки нових замовлень і статуси (в реальному часі) старих замовлень, неоплачені рахунки, стан документації за договорами тощо. Зрозуміло, що весь функціонал перерахувати неможливо.

Можливості особистого кабінету

1 - Стрічка новин
Цей функціонал дозволяє відображати новини компанії, персональні новини для кожного клієнта відповідно, інші повідомлення. Причому, кожен клієнт компанії бачить тільки свою інформацію.
2 - Акції, персональні знижки
Надається можливість відображати інформацію по акціях, персональним знижкам і іншу комерційну інформацію для кожного клієнта відповідно.
3 - Документообіг, сховище
Враховуються і відображаються всі документи пов'язані з поточною діяльністю замовника і її підрядників, клієнтів. Також, збережені всі документи за всю історію співпраці з компанією.
4 - Списки завдань
Відображаються списки завдань, умови поточних поставок, інше. По кожній із них можна проставляти тимчасові дедлайни.
5 - Списки замовлень
Цей функціонал надає всю історію співпраці: зроблені замовлення, виконані роботи, доставлені товари тощо.
6 - Статуси замовлень
В списку замовлень відображаються статуси для кожного замовлення відповідно: поточний, обробляється, виконаний тощо.
7 - Статуси завдань
В списку завдань відображаються статуси для кожного завдання відповідно: нова, термінова, в роботі, виконана тощо.
8 - Статуси документів
Відображаються статуси документів по замовленнях або роботах: відсутній, виписаний, відправлений, отриманий, проведено та інше.
9 - Друк документів
Надається можливість роздрукувати документ на принтері.
10 - Вибірки і зведення по замовленням
Надається можливість здійснювати вибірки, підсумкові зведення по замовленням за обраний період, статусам і іншим критеріям.
11 - Фінансові зведення
Надається можливість здійснювати вибірки, підсумкові зведення по доходам, витратам, несплатам з прив'язкою до замовлень за період, їх статусах тощо.
12 - Облік матеріалів, склад
Цей функціонал надає вести повний облік складських запасів, товарів, витрата матеріальних цінностей, матеріалів для виконання замовлення і т.п.
13 - Логістика
Функціонал дозволяє відображати логістику по кожному замовленню, поточний стан: підготовлений, відправлений, отриманий замовником, виконаний, виконавець, відповідальний тощо.
14 - Облік робочого часу
Надається можливість вести табель обліку робочого часу персоналу, підрядників: хворий, на виїзді, присутній, відпустка, відсутня, задіяний тощо.
15 - Інше...
Інший функціонал кабінету, який розробляється за будь-якими критеріями, що цікавлять замовника.
 
 
 
 
Про нас
Про компанію Наші клієнти
Контакти
м. Київ
(044) 383-20-18
mail [at] dlogic.com.ua